Ve svých patnácti letech přišel pouze na letní brigádu. Nakonec se z toho vyklubala práce na plný úvazek, která ho baví už dlouhých sedm let. Za tu dobu si Vašek prošel hned několika pozicemi, až se vypracoval na místo vedoucího restaurace v pražských Řepích. Na práci u McDonald‘s si pochvaluje především získávání nových zkušeností. 

Že kariérní postup v Mekáči není jen výmysl, Vašek dokazuje dokonale. „V šestnácti jsem se stal crew trenérem, to znamená, že jsem mohl trénovat nováčky,“ popsal pro web yookee.cz svou práci v McDonald’s. Po zhruba dalším roce a půl se opět posunul v kariérním žebříčku. Tentokrát zamířil do manažerské pozice, konkrétně na místo vedoucího směny.

„Mohl jsem vést směnu, měl jsem také zodpovědnost za různou agendu, jako třeba objednávání zboží nebo trénink zaměstnanců,“ vysvětlil Vašek s tím, že na této pozici zůstal do svých osmnácti let.

„Pak jsem šel pomoc rozběhnout novou restauraci v Quadriu, kde jsem stále dělal vedoucího směny,“ pokračoval Vašek. Tam mu bylo nabídnuto místo vedoucího restaurace, které přijal. Na stejné pozici zůstal i po návratu do pražských Řep. „Zase jsem se vrátil tam, kde jsem nastoupil,“ řekl s úsměvem Vašek.

Náplní jeho práce je kontrola chodu restaurace. „Starám se o to, aby tady byli spokojeni zaměstnanci a aby k nám chodili spokojení zákazníci,“ popsal. To podle něj obnáší kontrolu zaměstnanců, vybavení restaurace a nastavení jednotlivých procesů pro vedoucí směn.

„Nejvíce komunikuju s manažerským týmem skládajícím se z osmi manažerů, kteří vedou směny. Oni poté předávají důležité informace svým zaměstnancům,“ vysvětlil Vašek. „Na společnosti je skvělé to, že vše je předem dané od centrály, takže funguji dle stanovených pravidel, která jsou předem odzkoušená,“ doplnil.

Vaškův pracovní den začíná tím, že zkontroluje všechny venkovní i vnitřní prostory a následně se seznámí se situací na aktuální směně. „Pokud je všechno v pořádku a není potřeba, abych pomohl v provozu, věnuju se papírům a emailům,“ popsal Vašek.

Závěrem ještě dodal, že za celou svou dosavadní kariéru u McDonald‘s získal mnoho zkušeností. Podle něj se dá v Mekáči naučit například schopnost organizovat si svůj vlastní čas, komunikovat s kolegy i nadřízenými, zodpovědnost a spolehlivost, pracovat s penězi, schopnost předávat své znalosti a zkušenosti jiným, u manažerských pozic pak také třeba zodpovědnost za rozvoj zaměstnanců.